AgnesochSigne.blogg.se

I alla världens hörn

Framme i Manuel Antonio!

Publicerad 2013-06-07 22:59:27 i

Tjohooooo!
Nu är vi äntligen framme i Manuel Antonio, 6 timmars bussresa med 2 timmars stopp då vi skulle byta buss. Det är sjukt jävla varmt här, så nu ligger vi på hotellet och svettas. Underbart :). Hotellet har den finasteeeeeee utsikten i hela världen, tro mig. Vi ser flera mil av turkost hav. Herregud. Helt stört.

I alla fall, snart ska vi nog spanna in staden, även om vi har svårt att dra oss från vår balkong, förlåt, altan! Kanske ska försöka ta oss ner till stranden för ett dopp också?

Hur har ni det I Sverige? Varmt? Ni är jättedåliga på att kommentera :( skärpning! Vi försöker ladda upp bilder så ofta vi kan. I alla fall, vi är sjukt glada att slippa alla äckliga studentflak med fulla ungdomar på. Usch.

Vi vill göra det igen....... :(

Jaja, vi får i alla fall vara här och njuta :)

Nu ska jag njuta av balkongen! WOHO! Och dricka lite resorb :) puss! kommentera!

Kommentarer

Postat av: Per Svangren

Publicerad 2013-06-08 19:34:06

Härligt med den utsikten. Vi såg Madde i kyrkan sen åkte vi till Kungsan och åt middag. Tänkte se kortegen, men så mycket folk och Diesel var jätterädd.
Ha det bra

Postat av: secret friend from the hood

Publicerad 2013-06-09 00:11:45

JAG ÄR FAN AS BRA PÅ ATT KOMMENTERA!!!!!!

Postat av: B

Publicerad 2013-06-09 20:19:17

Fy farao vad jag är avis. Det är väldigt varmt här hemma i alla fall, men tyvärr inget turkost hav! Sola sakta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela