AgnesochSigne.blogg.se

I alla världens hörn

HALLÅÅÅÅÅÅÅ

Publicerad 2013-06-12 06:00:13 i Allmänt,

MEN TAGGA TILL!

TjaaAAA! Hur är läget??? Vaaaa, jag hör inte! HUR ÄR LÄGET?

Okej okej, i alla fall, de senaste dagarna, har vi inte haft internet på hotellet, därav minskandet på bloggfronten. Men i alla fall, nu är vi i Jaco, som uttalas Hacko. Här finns strand, stad och uteliv.
Idag var vi både på stranden och i staden, och nu ska vi prova utelivet. Men först ska vi äta middag, jag, Signe, är faktiskt hungrig! Det är typ, vår favoritstad hittills tror jag. Har inte frågat Agnes ännu bara... Men hon tycker som jag.

Vi bor på ett mysigt hotell, i en egen liten "barack". Det finns pool och sånt. Och man får frukost! Och det är billigt! Det är ganska nära staden också, en taxi kostar ungefär 10 kronor.

Vi har nog inte så mycket mer att säga, imorgon klockan 11 går bussen mot san José, och dagen efter det åker vi hem!

Vi ser er alla då! Men fortsätt läsa! Det kommer mer på bloggen innan det ;)
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela