AgnesochSigne.blogg.se

I alla världens hörn

Monteverde!

Publicerad 2013-06-05 04:13:19 i

Tjenaaaaaaa!
Nu har vi äntligen kommit fram till Monteverde, det var en 5 timmar lång bussresa! Tjoooooo. Nu är vi trötta.

Jag tror att vi ska ut och äta nu, imorgon så ska vi till en typ nöjespark. Där man kan åka som en linbana i sele, och rida på hästar och gunga i lijaner osv. Superkul! 4 av 5 mackor.

I alla fall, här verkar det ganska turistigt, mycket hotell och så. Men till skillnad från San José verkar det massa saker som händer här i alla fall! Men vi är supertrötta, och ska nog bara ladda upp inför imorgon.

Jaja, slut på detta konstiga blogginlägg. Förlåt, det blev nog rätt rörigt. Agnes ligger bredvid och snackar. Och jag försöker lyssna och skriva samtidigt!

Hej då bloggen! Du är bäst! På återseende kära läsare. Glöm inte att kommentera nu, det är NI och era kommentarer som ger oss glöden att fortsätta skriva. Älskar er! Puss och kram från världens bästa Signe.

Kommentarer

Postat av: The one and only ERIICCAAA (egoboostgirl93)

Publicerad 2013-06-05 22:36:16

Jag väntar på bungy jump bilder .... ehehehheheheh


love you miss you
fuck you......

Postat av: B

Publicerad 2013-06-09 20:25:32

ÅH, jag vill också flyga! Ska vi bygga en sån linbana på Gotland i sommar?? Haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela