AgnesochSigne.blogg.se

I alla världens hörn

Mot Tanzania

Publicerad 2013-10-01 19:21:41 i Allmänt,

Hej sötisar!

Nu är jag på väg till Tanzania vars jag ska möta Agnes! Mellanlandar i Etiopen och sen är därrrrrrrrr! Börjat tagga till så jävla hårt nu. Det kommer bli månader av skoj, arbete, sol, bad och allt annat som hör Afrika till!

Jag vet inte ens vad jag ska förvänta mig, jag tänker mig typ Kenya 2.0. Nu ska jag vara där längeeeeeeeeeee om man jämför med Kenya liksom. Är sjukt nervös och sjukt taggad. Har smsat med Agnes, det första säger alltid NERVÖS! Och det andra säger alltid TAGGAD! Och det är typ så jag känner. Upp och ner. Tror inte jag fattat vad som händer ännu. Men längtar efter barnen, Agnes och Dio. Vi ska uppdatera bloggen så ofta vi bara kan och ni får följa oss här för att se vad som händer! Så spara oss till favoriter om ni inte redan gjort det!

Jag har laddat upp med lakritschoklad och en macka med brieost! Jag ska nog klara totalt 16 timmars flygning helt själv!
Puss på er så länge så hörs vi när både jag och Agnes är i värmen!

Agnes hälsar typ, att hon har det såååååå bra och att barnen är så gulliga. Idag har de varit hos tandläkaren.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela